tisdag 5 oktober 2010

Blundar när man kysser!

Hejsanhoppsan!

Kom nyss hem efter ett trevligt födelsedagsfirande hos mina låtsassyskon malin och matildas mormor och morfar, med god mat och ostkaka! Mumms^^♥
Och precis när jag kom hem innanför dörren så kom jag och tänka på en sak när jag tittade mig i spegeln.
Jag vet varför de flesta blundar när de kysser någon!!
Svaret är faktiskt väldigt logiskt och jag vet att ni kommer att förstå vad jag menar. Jo, det är nämligen för att man ser ut så här på kyssavstånd:

Så himla gulligt! *host host*

Detta måste ju vara den ända anledningen till varför man oftast blundar när man kysser någon, för att man i över huvud taget ska våga. Haha^^
Haha jag ser verkligen helt störd ut! Typ skelögd och apstor näsa! Men jag hoppas att ni vågade läsa detta inlägg i alla fall^^ Hihi!♥

Men nu ska jag duscha och sen kanske det blir att slå på en liten film^^
Ha det bäst!!

Puss&kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar