måndag 4 oktober 2010

Vill Ha!

Hej!

Kom nyss och tänka på dessa älsklingar som jag verkligen vill ha! Men nackdelen är att dom kostar 400 kr styck och jag vill ha alla! Det hade faktiskt varit riktigt roligt att ha en för varje veckodag^^ men så myckee pengar har såklart inte jag... Så då får jag börja med en färg.
Men då uppstår det även ett nytt problem...

Vilket par ska jag köpa?!
Jag har verkligen ingen aning! Så snälla hjälp mig och säg vad du tycker!

Var bara tvungen att lägga upp denna bilden som jag hittade när jag letade efter hörlurar! Kan faktiskt inte förstå hur någon kan sätta på sig såna här som kille?^^ Jag vet inte vad jag skulle säga om jag såg Linus i ett par Hello Kitty-kalsonger.. Haha!

Så himla roligt!


Nu ska jag duscha sen blir det film^^
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar