torsdag 14 oktober 2010

Helt Död!

Hej!!

Kom hem från raggan för ett litet tag sedan och nu är jag helt död! Va ju riktigt trött innan jag gick på träningen så gissa hur trött jag är nu efter. Det går inte att beskriva med ord!

Hehe kommer ni ihåg dom där Björkvin-tröjorna som alla hade när vi var mindre?^^ Jag satt nämligen och myste i min gamla kära börkvin-hoodie idag efter skolan^^ Jag blev förvånad att jag ens hade kvar den men den är ju såå mysig så nu förstår jag varför den blev kvar. Nackdelen med den är att den har blivit lite mindre än när jag brukade använda den. Hur har det gått till?! Hihi!

Kommer ni ihåg dessa godingar?^^

Jag va bara tvungen att lägga upp en urgullig liten bild på min älsklingsLinus från ett skolfoto när vi gick i ettan på grundskolan^^

Sååå otroligt söt!♥

Men nu måste jag gå och sova innan jag somnar här på tangentbordet. Hehe!

NattieNattie!♥

2 kommentarer: