måndag 18 oktober 2010

ARGA

Hello!

Hehe, sitter här och kör argaleken med datorn tillsammans med Amina! men... det är bara datorn som vinner hela tiden.
-Fett kul!
-Aa fast ne...
-Öh fast jo!
-Öh nej, "schit" träligt..
-Men nu får du *** ge dig!
-Men det är ju de!
-Nej det är det inte!
-Ta dig där bak!
-Göre själv! ...tönt...
-Nej fyffasiken! Jag vill inte ta dig där bak! *usch*
-Jo det tror jag du vill...
-Hur kunde du veta det?
-...
-...
-..?
-..!
-Vad nu?
-Jag tror att det här har spårat ur lite...
-Vet du?
-Nej?
-Det tror jag också.
-Ska vi visa filmen istället?
-Ja det tycker jag!
-Då gör vi det^^
-Okiiii! ♥

ARGA LEKEN!!!!^^♥


Tjenare, Amina här!
Har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, ville typ bara skriva, ja, tja! Så, nu har jag gjort det, hoppas ni gillar videon (att någon gör det i alla fall) :) POK

Puss&kram!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar