söndag 3 oktober 2010

flytten=klar!

Hello!

Nu är jag äntligen klar med uppackandet av kartonger i mitt nya rum i det nya huset! Det blev verkligen jättemysigt och jag är riktigt nöjd^^

Igår var jag med älsklingsLinus och vi kolla på film och bara myste^^ Plus att båda hade sina armband på sig så det blev lite extra mysfaktor över kvällen^^ Hihi♥
Och som sagt så hade jag lovat att visa bild på armbandet så här kommer lite^^

Linus 2010-05-14



Vad tycker ni? blev det bra? Jag blev i alla fall riktigt nöjd, och det känns verkligen riktigt bra att både jag och Linus har ett varsit armband nu :) för förut så va det ju bara han som hade ett. Det som jag köpte till han i födelsedagspresent^^ Om ni kommer ihåg?

Men nu måste jag gå och plugga lite matte inför provet imorrn! Önska mig lyckatill!

PussHej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar