tisdag 3 augusti 2010

än en gång

Hejsan!

Kom nyss hen från en riktigt trevlig tjejkväll och övernattning hemma hos Amina.
Vi var fyra stycken och dessa var Amina (såklart^^), Jag, Lisa och Amanda^^
Det var riktigt roligt så det måste vi göra om!

Jag blir riktigt glad av att vara med er tjejer^^ det ska ni veta!
Ni lyser upp min dag.

Nu är vi tillbaka på det kapitlet som nog är det jobbigaste.
Det där som man verkligen inte vill läsa men måste,
för att kunna få veta hur det slutar.

Eftersom att ingen kan berätta.
Det är ju ingen som har läst det innan mig.
Det är såklart inte lätt.

Och nu sitter jag fast på en sida
Den sidan som jag verkligen inte förstår
Som saknar logik,
Som bara är fylld med alla dessa tankar,
Jobbiga tankar,
Som ingen annan än jag förstår
Knappt det.

Men trots att det inte är lätt,
ska jag läsa ut detta kapitel!
Jag ska arbeta mig framåt,

Ord för ord,
Mening för mening,
Sida för sida.
Slutligen kapitel för kapitel
Och någon gång,
Ska jag klara

Hela boken.


Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar