torsdag 26 augusti 2010

ur form

Hejsan!

Nu har premiär daslektionen på ragga! Hur kul som helst! Men jag känner mig lite ur form nu efter sommaren, eller vad man nu säger^^

Men till tidigare idag!
Var nere på stan idag och kollade efter födelsedagspresent till älsklingen min^^
Men kan tyvärr inte avslöja vad han kommer att få, för vem vet om han får för sig att kolla. Man vet aldrig vad som kan hända^^
Det vore ju ganska tråkigt om han fick reda på vad han kommer få.

Men apropå Linus så var jag med han en lite stund idag innan dansen, och det var verkligen jättemysigt!
Älskar min Linus!^^ <3

Jag kan tyvärr inte ladda upp så soliga bilder nu eftersom att jag bara har min cam att ta med just nu, men jag hoppas att ingen dör av det^^

Hihi Kitty ville också vara med på bild^^


Kitty överallt!^^



Och imorgon är det redan fredag! Värst vad den här veckan gått fort^^ Det gillar jag!
Men! Det är ingen vanlig fredag imorgon för...
Då fyller mammas kille Jan år!
Ett stort GRATTIS till honom!

Men nu måste jag duscha och dirrekt efter det blir det SÄNGEN! Jag längtar!
Är verkligen den tröttaste människan på jorden just nu.

Ha det så underbart bra!

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar