måndag 30 augusti 2010

Inga önskningar

Hello!

Jag överlevde båda bussarna idag! Plus att jag kom i god tid till skolan! Kan det bli än bättre start på dagen?^^
Den här dagen rullade på hur skönt som helst. Allt gick bara av sig själv liksom, om du förstår vad jag menar?^^

Men apropå bussresan.
Det var ingen som önskade mig lycka till :( hur går det med kommentarerna?
Det är alltid roligare att skriva om man får någon glad och uppmuntrande liten kommentar ibland.
Jag blir så glad då^^

Och apropå att vara glad!
Om det var så att man var tvungen att ta med sig egen mat till skolan, så skulle jag lugnt ta med mig Obentou varje dag!^^
Världens sötaste meträtt!









Och sen hittade jag ju den bästa lunchboxen också!^^

Tänk va mycket saker det finns!^^

Nu ska jag sova!

God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar