lördag 21 augusti 2010

on not off!

Kisu!

Ligger och degar i soffan och känner verkligen att jag inte orkar resa mig upp.
Men jag måste. Tänkte nämligen hämta lite nagelgrejer och papper och penna för här ska naglar fixas och sedan blir det lite rita^^
För så blir det när jag är trött och har tråkigt, rita och måla naglarna^^ Hihi!

Men jag orkar verkligen inte gå och fixa det nu, la ju mig precis ner efter att ha tagit på mig myskläderna!
Och med myskläder menar jag:
Mjukisbyxor som jag drar över fötterna, mitt myiga Hello Kitty-linne plus en riktigt stor och mjuk huvtröja.
Finns det nå skönare myskläder?
Svårt att tro^^

Haha! Det här är faktiskt riktigt roligt!
Testede nämligen att göra om mig själv till en seriefigur!
Ni måste bara testa^^
Hihi ser verkligen ut som en alien^^
Men kul vare!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar