onsdag 4 augusti 2010

normalt

hej!

Det är väl normalt att gråta?
Det tycker i alla fall jag.

Men varför tycker de flästa att det är jobbigt att gråta inför andra?
Kan det vara att de känner sig ynkligare och inte lika tålig som alla andra?
Eller är det bara för att de inte vill att folk ska tycka synd om en?

Jag tycker personligen att det är väldigt jobbigt att gråta inför andra.
Även om det är normalt att gråta, så tycker jag att det är riktigt jobbigt.

Jag är nog en av dom som inte vill att andra ska tycka synd om en.
För då känns det som om att jag har misslyckats på något sätt.
Och jag tycker att det är väldigt jobbigt att misslyckas.

Men man ska inte vara rädd för att misslyckas.
Man måste ju våga lite och inte vara rädd för allt.

Det kommer bli svårt imorgon, eftersom att jag antagligen kommer att gråta inför den person som jag absolut inte vill gråta inför.

Livet är inte lätt. Det är bara att acceptera, och försöka att vara nöjd där man är.
Stanna upp ett tag och tänka på allt som är bra.
Då brukar allt kännas mycket bättre.

"Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery,
Live Now"

Önska mig lycka till inför imorgon.

Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar