onsdag 25 augusti 2010

Linnea grubblar

Hello!

Jag lever!
Ja, det är faktiskt sant!
Jag överlevde vandringen nere i gruvan. Helt otroligt, men sant.

Nu märks det att skolan har börjat igen.
Jag har nämligen börjat grubbla på så mycket onödiga saker som man inte alls borde behöva grubbla över.

Började nyss fundera över varför lejonet kallas för djungelns konung.
Varför kallar man lejonet för det? Dom lever väl inte i djungeln?
Dom finns ju ute på savannen. Eller har jag fel?

Ja, som sagt så har jag börjat fundera över helt onödiga grejor. Jag är nog ett litet weardooo^^ Hihi!

Men nu ska jag och mina funderingar ta och krypa ner i den varma och mjuka sängen.
Vi är nämligen väldigt trötta efter en lång skoldag plus första danslektionen för denna termin^^

Godnatt och sov så gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar