torsdag 5 augusti 2010

vädur

Hello!

Är inne på www.AhA.nu! En riktigt rolig sida som handlar om stjärntecken och horoskåp.
Men man ska ju inte tro på allt som står där, då kan det bli ganska fel.
Men det är alltid roligt att kolla för att se om något stämmer^^

Själv är jag född i vädurens tecken.
Den kan vara ganska aggresiv.. vet inte om det stämmer?
Eller jo, det stämmer nog när jag är hemma i alla fall^^
Men som jag har sagt tidigare så finns det alltid två sidor!



Din motsats
Vågen

 
SJUKDOMAR
Acne, brännskador, hjärnskador, huvudskador, inflammationer, solsting, svimningsanfall, svullnader, utbrändhet.

 
VETENSKAPLIGT NAMN
Aries

 
STYRANDE PLANET
Mars

 
HÄRSKANDE GUDOM
Mars (Ares) - Krigets Gud

 
NYCKELORD
Handling

 
PERSONLIGT NYCKELORD
Jag är

 
DUALITET
Yang (maskulin, ljus, hård, aktiv)

 
TRIPLICITET
Eld

 
KVALITET
Kardinal

 
FÄRG
Rött

 
STJÄRNSTEN
Diamant

 
METALL
Järn

 
BLOMMA
Viol (luktärt, näva)

 
TRÄD
Alla träd med törnen

 
DJUR
Får

 
LYCKONUMMER
1 och 9

 
LYCKODAG
Tisdag


 
LÄNDER
Danmark, England, Island, Kanada, Polen, Tyskland.


 
STÄDER

 
Florens, Marseille, Neapel, Verona.


Som sagt ät det inte så mycket som stämmer, men det är ju alltid kul och kolla^^
Gå in här om du också vill kolla ditt stjärntecken^^

Nu ska jag natta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar