fredag 6 augusti 2010

inte mycket

Hejsan!

Har inte så mycket att berätta förutom att jag var nere på stan idag med pappa och lillebror.
Vi köpte presenter till lilla Tilde. (Min lilla kusin som fyller ett år nu på lördag^^)
Och såklart vill jag att hon ska  få massor med hello kitty!^^
Men det går ju inte bara att köpa massa sånt hela tiden, eftersom att utbudet på hello kitty här i sverige inte är så stort.
Det är lite synd.

Men det var trevligt med en tur på stan^^
Åt Tilde köpte vi:
  • Ett ganska lätt pussel. (Hon är ju som sagt bara ett år) Från BR
  • En hello kitty-pjamas från H&M
  • En hello kitty-haklapp från H&M
  • Och sist men inte minst en jättesöt rosa badrock^^
Jag köpte även en sak till mig själv också.
Det är svårt att gå på stan utan att hitta något^^
Jag köpte nämligen ett hello kitty-sängkläds sett!
Det var så himla gulligt så ja var bara tvungen att ha det.
Det kommer att passa perfa i vårat nya hus^^ wiiie!

Nu tycker jag att det blev lite ont om bilder här. Och utan bilder kan man ju inte vara!
Så här kommer lite bilder från kvällen med tjejerna!
Vi hade så himla roligt^^

Jag, helt insatt i dassboken för damer. Haha^^

Vi hade riktigt roligt med sugrören kan man säga^^

Lisa sitter och... antingen försöker hon klämma ut en fis,
eller så har hon bara beslutsångest för vilken godis hon ska ta...
Hmm.. jag tror nog det är beslutsångest^^

Det är inte helt omöjligt att det kommer fler bilder från våran tjejkväll^^
MAn kan ju alltid hoppas!

Ne nu ska jag natta!

Nej juste! det kanske inte blir så jättemycket bloggning i helgen, eftersom att jag är is Stockholm.
Men jag ska försöka att skriva så ofta jag kan^^

Så, nu ska jag natta!
NattieNattie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar