måndag 9 augusti 2010

hemma ännu en gång

Hi!

Nu är jag hemma från en helg i härliga Stockholm!
Det var riktigt mysikt och roligt att få komma bort en snabbis från hemmet^^
Men det tråkiga var att det var så tråkigt väder, bara grått och spöregn.
Förutom den dagen vi kom då det vr strålande solsken och himlen var aldeles klarblå.

Från en sak till en annan...
Det är väldigt tråkigt att min mobil inte funkar!
Nu har jag absolut inget att ta bilder med. Eftersom att min gamla systemkamera är paj och min digitalkamera har jag ingen aning om vart det är, och som grädde på moset fungerar inte mobilen.
Men det är tur att jag har fått lånat en, jag vet inte hur jag skulle klara mig annars^^

Så nu ett tag framöver så blir det nog ganska mycket cam-bilder och såna bilder som vännerna tar.
Men jag hoppas att det löser sig.

Ja, såhär tråkigt har jag.. sitter och redigerar foton på mig själv!
Kan ingen säga något roligt jag kan göra?

Juste! Nu ritar jag lite så det är inte omöjligt att det kommer upp en liten bild snart^^

Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar