onsdag 25 augusti 2010

gruvar mig inför imorrn

Hej!

Nej, nej, nej, nej, nej!
Imorgon ska klassen ner i gruvan och jag vill inte!
Jag har fobi för gruvor! Eller i alla fall för hissarna som man måste åka i för att komma ner i själva gruvan.
Den hissen är ju fasiken 100 år gammal ser det ut som!

Och för det andra så tycker jag inte om lukten där nere.
Det är någon konstig metall/koppar-lukt som verkligen luktar illa!

För det tredje:
Man förstör alltid sina kläder där nere. Även om man har skyddskläder så blir dom alltid förstörda!
Antingen kommer det fläckar av malmen på dom eller så fastnar lukten i dom. FÖRALLTID!

Och sist men inte minst så är det kallt där nere!
Jag hatar att frysa.
Eller nej! Hata är ett starkt ord..
Jag ogillar starkt att frysa^^

Yes, denna bild speglar exakt hur jag känner inför morgondagen^^


Nu måste jag sova.
Det hade ju varit ganska jobbigt om jag skulle somna nere i gruvan så dom glömmer mig där nere...
Och det vill jag inte!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar