torsdag 12 augusti 2010

Hurra!

Hi!

Har precis lagt mig i sängen efter en riktigt lång dag.
Jag och min familj har nämligen firat min lillebror som fyller 13 år idag, så ett stort GRATTIS till han^^

Vi började dagen med att ge honom presenter fika på sängen.
Sedan åkte vi ner på stan och åt på thai-restaurang. Mums va gott det var!^^
Medans vi var nere på stan så passade jag på att köpa två presenter till honom. Lite sent ute men dom var till "kalaset" vi skulle ha på kvällen^^

Sedan hade vi det "riktiga" kalaset, då det kom lite mer folk^^
Men det roligaste var att älsklingen min kom!
Han lyste upp min dag^^

Grattis Jesper!


Från en sak till en annan!
Imorgon bär det av hem till Amina då vi ska fortsätta med vårat lilla sommarlovsprojekt^^
Resultatet kommer säkert upp senare i bloggen.
Det ska bli riktigt kul att se hur det blir^^

Men jag vill vara pigg och glad när jag kommer till Amina imorgon så nu måste jag gå och lägga mig!

GodNatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar