måndag 16 augusti 2010

första dagen!

Hello!

Nu sitter jag med Agnes och vi diskuterar fortfarande händelserna av det första dagen på GYMNASIET!
Kan ni tänka er?? JAg är ju bara en liten plutt nu går jag helt plötsligt på gymnasiet! Ganska sjukt faktiskt. Jag känner mig alldeles för liten för att gå där, men vad ska man göra? Det är bara att ta det som det kommer, för det ska ju bli riktigt kul!^^

Men nu till gårdagen!
Jag sov nämligen hos Agnes för ingen ville gå till skolan ensamma, för det är läskigt!
Jag vet, det låter ganska töntigt men det är sant! Det är riktigt läskigt.

Vi bakade kladdkaka som vi åt till en film vi hyrde. Som hette "The Spy Next Door", den var riktigt rolig. Jag och Agnes satt och skrattade hela tiden^^ Hihi!
Så den rekomenderar jag starkt!

Smsarn agnes^^

Vårat mästerverk!

Finns det något godare än kladdkaka?
Tror inte det^^

Agnes middag^^

Frukost!

Jag första skoldagen!

Agnes första skoldagen!

Nu ska vi ut och gå med hunden men jag kommer tillbaka!
Hihi^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar