måndag 23 augusti 2010

hold on

Hej!


Livet är inte lätt, inte alls lätt.
Speciellt inte nu, för många.
Men det finns en,
en person,
en vän,
som har det svårare än dom flästa jag vet.
Och jag lider.


Jag lider av att se dig så här.
Jag lider av att mina ord inte hjälper.
Jag lider av att höra dina tankar,
eftersom att jag inget kan göra.


Om jag bara kunde få dig att må bra.
Om jag bara kunde få dig att glömma.
Men..
Det går inte.


Du,
bara du kan bestämma.
Bestämma hur du vill att det ska sluta.
Men snälla.
Välj inte flykten.
Välj inte ens mellan flykt och lösning.
För det är klart att du kan lösa det här.
Det vet jag att du kan.


Låt inte detta tynga ner dig,
Fast det är svårt.
Men som jag sagt tidigare,
det som är lätt är inte värt besväret.
Det är det svåra som är värt att kämpa för.


Så snälla,
kämpa min vän.
Du klarar det <3

Underbara, coola, fina, söta och ännu en gång underbara vän!
du är bara så bäst!

Glöm inte det<3

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar